GOD JUL!!! :D

God jul alla nära och kära! Vi är lite avundsjuka på er där hemma som får en vit jul i år, så himla typiskt att så fort vi lämnar Sverige för en jul så kommer snön för första gången på år. Nu befinner vi oss i Byron Bay och bor på Nomads. Det är ett trevligt hostel men ganska dyrt. Vi bor i ett blandat rum med fem killar och en tjej varav två är hunkar så vi smygtittar från under täcket när de byter om hehe. We like it!


' Vi kom hit i tisdags och vi åker igen på tisdag. Det har mest varit sol och fest dessa dagarna. Ikväll har vi en night off, åtminstone jag. Carro sitter och dricker goon med Niklas, en tysk på vårt rum. Det är helt underbart här, stranden är jättehärlig och lång. Det är inte så bra uteliv, men att hänga på hostlet duger rätt bra också. Igår på julafton så köpte vi en biljett till en buffé här på hostlet för typ 140 kronor. Det var en stor besvikelse men vi hade trevliga bordsgrannar. Sen sprang vi runt lite på stan och till sist slöt vi upp med några på stranden. Jag har hittat en najs tysk som spelar gitarr och sjunger för mig... Mumma! Carros flikar in "han sjunger väldigt sexigt men liknar Brüno när han har hatten på". Idag har vi legat på stranden hela dagen och jag brände mig på en manet. En väldigt elak manet som slingrade sig runt min fot och plågade mig i en kvart. Nä det var inte så himla farligt men vi är rädda för att bada nu. Jättemånga surfade i tomteluva vilket såg smått töntigt ut men lite komiskt. Vi kan inte förstå att det är jul!! Det känns som ett jullöst år...


Imorgon ska vi troligtvis promenera till en fyr som ligger på Australien östligaste punkt och titta på utsikten. Vi känner att det är dags att börja sightseea lite. :) Det är allt jag kommer på att skriva nu.
God jul igen!!